סניף שירות של סלקום | צילום: photobyphm, שאטרסטוק

בית המשפט מחק 10 בקשות לתביעות ייצוגיות נגד שלל חברות תקשורת, סלולר, ותשתית, שביקשו לאסור על חברות אלה לתת מחירים ומסלולים מוזלים יותר ללקוחות שאיימו להתנתק (מחלקות שימור לקוחות).

בישראל אין כמעט לקוח שלא יודע את הסוד הכמוס – שמחיר טוב מקבלים רק אחרי שמאיימים להתנתק מהחברה. אז, כאילו מדובר בקסם, החברה “מתקפלת” ומציעה מחירים ומסלולים שלא ניתן לקבל אותם בהצטרפות ולא דרך סוכנים או באתר הרשמי של החברה.

לטענת העותרים, מדובר באפליה והדבר נוגד את רישיונות ההפעלה של החברות השונות שאוסרות להפלות לקוח אלא מחויבות להציע לכל הלקוחות מחיר אחיד ושקוף.

לטענת חברות התקשורת והרגולטור, מתן מחיר טוב יותר ללקוח שמעוניין להתנתק לא מהווה כשל בתחרות אלא מתן מענה נקודתי לשימור לקוח ובעצם מהווה חלק מהפעולות השיווקיות הלגיטימיות של החברות השונות.

אגב, באחד מהפורומים העסקיים בשנה שעברה הוכחתי לבעלי עסקים ששימור לקוח עולה חמישית מגיוס לקוח חדש, וגם עסקים קטנים ובינוניים חייבים לפעול לשימור הלקוחות שלהם, דבר שנתפס בטעות כפעולה שמתאימה רק לחברות ענק.

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

אולי יעניין אותך גם:

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

התחדשנו בעמוד פייסבוק

“פתאום כולם נזכרו לטפל בבריאות שלכם!”

פודי’ז! תוספת ירק צבעונית וקופצנית

מאיר צורטקוב בהפקה חובקת עולם • צפו

לצפייה: קובי אריאלי מטריף את הרשת

מלחמות היהודים והבומרנג של ליברמן

פיגוע דריסה: 14 חיילים נפצעו, מתוכם 1 קשה

תורה פארשטאנד: גרשי אורי ושרוליק קלצקין

“וישמיענו”: משה קאליש בלחן חדש

ניגון לעלוב: החדש של סאמט, דסקל ומלכות

‘אילנא דחיי’ של הרב מרדכי בן דוד

הצצה ראשונה לאלבומו של שרולי ורדיגר

‘מלכות’ ודווידוביץ’ שרים לאדמו”ר מסאטמר

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

תחזית מזג האוויר

סגירת תפריט

רגע לפני שאתה עוזב,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשם עכשיו ל'בחזית' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל