כל בעל אתר מכיר את הקושי האמיתי הנוצר דקה לאחר בניית האתר, והוא הפצת הבשורה והבאת גולשים רלוונטיים לאתר. זה הזמן להבין שבניית האתר היא אכן הצעד הראשון והנכון, אך מלבד זאת עלינו לקדמו במנועי החיפוש של גוגל או בדרכים יצירתיות נוספות כדי להביא גולשים אמיתיים. אז אך דקה לפני הקידום והפצת האתר, עליכם לכתוב מסרים נכונים כדי להפוך גולש ללקוח משלם. בעולם כה תחרותי עלינו להילחם על כל גולש, ולכן התוכן והמסרים יכולים לעשות את ההבדל.

כתיבה שיווקית

אז איך עושים את זה?

כתיבת מסרים מניעים לפעולה

כתיבה שיווקית היא אחת האלמנטים החיוניים שיהפכו גולשים ללקוחות משלמים על ידי זה שיבצעו רכישה או ישאירו פרטים בצור קשר. ראשית, עלינו להסביר לגולש לאן הוא הגיע ולהציג לו את תחומי ההתמחות שלנו בצורה ברורה ולא מתחכמת. הדבר השני שיש לשים עליו דגש הוא מסרי הנעה לפעולה. מה אנו רוצים שהגולש יבצע? רכישה, השארת פרטים, מילוי טופס, הרשמה ועוד. זאת נוכל לחזק על ידי כפתורי הנעה לפעולה ומסרים ממוקדים.

כתיבת מאמרי מידע

אחד הפרמטרים החשובים לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל הוא כתיבת מאמרים, אך חשוב לדעת שכתיבת מאמרים איכותיים עם ערך מוסף יכולים גם לחזק את האמון בקרב הגולשים, ולגרום להם להבין שמדובר בחברה מקצועית שיודעת מה היא עושה. לצורך כתיבת המידע תוכלו לפתוח בלוג ופשוט להזין בו מידע שימושי, קליל ומעניין.

תוכן קצר וממוקד

גולשים מקבלים החלטה מסוימת בתוך 7 שניות מרגע כניסתם לאתר שלכם, ולכן עליכם לשכנע את הגולש ולהסביר לו בקצרה לאן הוא הגיע. לא בכדי כיום רוב העיצובים החדשניים של עמודי הבית (במיוחד של וורדפרס) בנויים בצורה של חלוקה לאזורים. החוכמה היא לכתוב מסר מדויק בתחילת העמוד ולאחר מכן לפרט בצורה קצרה ועניינית על תחומי ההתמחות שלכם.

אוהבים לכתוב מגילות? פתחו דפים פנימיים ופרטו על תחומי ההתמחות שלכם ועל השירותים הניתנים. את דף הבית השאירו נקי ועם מינימום טקסט.

אודות החברה מרשים ומפורט

את אודות החברה יקראו גולשים שכבר משוכנעים שהגיעו למקום הנכון, ומה שהם צריכים כדי לבצע רכישה או התקשרות עסקית הם קצת חיזוק ויצירת אמון. באודות מומלץ לכתוב את שם בעל העסק, את ההתמחות שלו, קצת על הצוות ובקצרה על השירותים הניתנים. זה הזמן לכתוב גם את הבידול העסקי שלכם כמו – שירותי תמיכה 24/7, שירות משלוחים בחינם, ליווי אישי וכו’.

ולסיום, תוכן איכותי בהחלט יכול לשרת שתי מטרות מרכזיות; חוויית גלישה מעניינת לגולש שתביא לידי הפיכת הלקוח מגולש ללקוח משלם וגם תתרום רבות לקידום האורגני. בעת הכתיבה שימו דגש על תוכן ברור, ממוקד וכזה שיגרום ללקוח להבין מה הבידול שלכם ולמה כדאי לו לבחור דווקא בכם.

 

צריכים מישהו שיכתוב לכם? השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

לפרטים נוספים השאירו פרטים

Facebook
Google+
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

הרשמו לניוזלטר

סגירת תפריט