וידיאו הוא הכלי השיווקי הטוב ביותר | צילום: Evdokimov Maxim, שאטרסטוק

תמיד ידענו שכלי השיווק היעיל ביותר הוא הוידיאו, אבל רק כשנפגשנו לשיחה מקצועית במשרדי ‘בחזית’ גילינו עד כמה זה נכון • אספנו לכם תשע סיבות למה לצאת בקמפיין וידיאו, ויש גם טיפ שמוכר: תתמקדו בתוכן • צפו

סרטון תדמית הוא כרטיס הביקור הראשון והחיוני ביותר לעסק.

בעידן שבו המסכים השתלטו על חיינו, מודעה מתוחכמת ככל שתהיה לא תצליח להשאיר את עין הצופה אפילו לא לזמן מועט בהתמקדות על המודעה ותוכנה.

על מנת להפיק את כרטיס הביקור המושלם ביותר, תוך הטמעת המסרים בצורה החכמה ביותר בתת-המודע של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, אתם חייבים את מפיקי הוידיאו של חטיבת ‘בחזית VOD’ מקבוצת ‘בחזית’ – שיחברו אל מומחי ‘בחזית Digital’ ויספקו לכם את התוצאה הטובה ביותר.

ואם חשבתם שהפקת סרטון תדמית או תשדיר פרסום לעסק שלכם הוא בסך הכל ‘עוד’ צעד שיווקי כמו רבים אחרים, טעיתם בענק. כשפנה כתב ‘סמארט מגזין’ למומחי השיווק של ‘בחזית’ הוא נענה בקלחת של תשובות, שמרוב שהרשימה הייתה ארוכה הוא אפילו פספס בטעות כמה מהסיבות. קבלו מקבץ מקוצר:

אז למה אתם חייבים להכניס סרטונים לאסטרטגיית השיווק שלכם?

  • למעלה מ- 80% מהגולשים זוכרים סרטונים שהם צפו בהם אונליין – רבע מתוכם המשיכו לחפש מידע אחר העסק.
  • גולשים אוהבים לשתף סרטונים ברשתות החברתיות, מה שהופך אותם לווירליים ומגדילים את החשיפה שלהם.
  • סרטון מבוסס תוכן משפיע על הרגלי הקנייה של הצופה הרבה יותר מאשר תשדיר פרסום.
  • רוצים להיות הראשונים בגוגל? סרטוני יוטיוב איכותיים זוכים למיקום אטרקטיבי בראש התוצאות.
  • בעידן שבו המובייל השתלט על חיינו, אין כמו קמפיין וידיאו שהוא המותאם ביותר לטלפון החכם שבידינו.
  • סרטונים הם הכלי החזק ביותר בפייסבוק. נסו אותנו: כנסו לפיד שלכם, תראו כמה סרטונים מופיעים לכם בפיד, כמה סרטונים החברים שלכם משתפים ומתייגים אחרים וכמה עסקים משתמשים בוידאו לקידום שלהם במערכת הפרסום הממומנת.
  • רוב הגולשים מעדיפים לקבל ולצרוך תוכן שיווקי באריזה של סרט וידיאו, מאשר לקרוא טקסטים. תהיתם כמה הדור של היום עצלן? מחקרים מגלים כי כ-70 אחוז מהאנשים שנתקלים בבעיה מסויימת, יעדיפו לחפש אותה ביוטיוב מאשר לקרוא עליה. זה אומר שמתוך 100 לקוחות פוטנציאליים איבדתם כבר 70 עוד לפני שהם בכלל ראו את המודעה שלכם.
  • מדוורים ללקוחות בתפוצת מייל? נסו להוסיף לשורת הנושא את המילה “וידיאו” וגלו זינוק של עשרות אחוזי פתיחה. כל פתיחה נוספת של המייל עשויה להיות שוות ערך לעסקה נוספת.
  • מחפשים המרות נוספות בדף הנחיתה של המוצר/העסק שלכם? מחקרים מגלים שסרטון בדף הנחיתה מעלה פי 2 ויותר את אחוז ההמרות בדף.

הניעו עוד היום את העסק שלכם מאה צעדים קדימה, והשאירו פרטים:

זה לא סוד: תוכן מוכר! ותוכן וידיאו?!

עצם זה שאתם קוראים את הכתבה הזאת, כמו גם את אלפי כתבות מקצועיות ברשת, אומרת הכל על עולם קידומי המכירות באמצעות תוכן. על כך אין חולק שתוכן מוכר. אבל אם זה תוכן ויזואלי שמושך את העיניים שלך, משאיר אותך על המסך, מעביר לך מסרים בתת-מודע, מניע אותך לשיתוף וכמובן לסגירת עסקה – זה עולם אחר לגמרי.

עולם ה-VOD הוא עולם ענק בהרבה מכפי שחשבתם ויש בו לא מעט אפשרויות, כאשר ברמת קטגוריה סוגי הסרטונים הפופולריים הם: סרטוני תדמית, תשדירי פרסום, אינפוגרפיקות, עדויות, טיפים וכמובן תוכן איכותי.

אם תוציאו סדרת טיפים עם עשרות סרטונים בנושא מסוים, לאט לאט הם יהפכו למובילים בקטגוריה ביוטיוב, ואנשים יתפסו אתכם כמקצוענים, מבינים ומובילים בתחום. מדוע? כי יש לכם הרבה ידע בנושא וניכר שאתם מבינים עניין. הם יעדיפו לקנות מכם מאשר מהמתחרה שלכם שלא משתמש בוידאו כי הם יודעים שדנה, בעלת העסק היא נעימה וחייכנית וגם נותנת טיפים מאוד חשובים בתחום שלה. כך למעשה אתם עובדים במקביל למיתוג, על חיזוק הקשר עם הלקוחות וחיזוק האמינות שלכם כבעלי העסק.

שיחה קצרה עם מומחי הוידאו של ‘בחזית’ והשיווק שלכם מזנק עשרות מונים. אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 02-800-3559, או השאירו פרטים בטופס שבסוף הכתבה. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם:

הניעו עוד היום את העסק שלכם מאה צעדים קדימה, והשאירו פרטים:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

התחדשנו בעמוד פייסבוק

ושוב זאנוויל עם אתגרים מסוכנים על הבמה • צפו

רולי דיקמן בקליפ געגועים על הדור שאינו – “ימים יפים”

חובה צפייה! השלום זכר של כל ענקי הזמר

“אנא בכח”: ראש העיר בדואט עם פרחי הרא”ם

LIVE: תפילה היסטורית להנצל מהקורונה

מוישי רוזנברג מבקש: “וקבץ נדחינו”!

אהר’לה סאמט באלבום: אוירא דארץ ישראל

“יעדער זינגט”: דודי קנופלר עם להיט פורימי

“קיימו וקיבלו”: רולי דיקמן מפתיע באידיש

תורה פארשטאנד: גרשי אורי ושרוליק קלצקין

“וישמיענו”: משה קאליש בלחן חדש

ניגון לעלוב: החדש של סאמט, דסקל ומלכות

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

תחזית מזג האוויר

סגירת תפריט

רגע לפני שאתה עוזב,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשם עכשיו ל'בחזית' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל