בצעד דרמטי הודיעה חברת מנורה על יציאתה משוק פוליסות הסיעוד הפרטיות, והיא ממש לא היחידה

חברת מנורה היא הראשונה אך גם חברת הראל הודיעה על בחינה מחודשת של ההשתתפות שלה בשוק הביטוחים הסיעודיים, ויציאתן של 2 חברות אלו מהשוק צפויה לטלטל את השוק כולו.

והנה קצת הסבר: כשליש משוק הביטוחים הסעודיים כולל פיצוי לכל החיים. פוליסות אלו הפכו לנטל על חברות הביטוח בישראל עקב עליה בתוחלת החיים ובעקבות הנחיה חדשה של הרגולטור על הקצאת הון זמין שיתאים לעליה בתוחלת החיים.

הנחיה זו גרמה לחברות הביטוח להקצות הון עצום שיכסה בעתיד את הפיצויים לתקופה ארוכה משמעותית ממה שהיה בישראל לפני כמה עשרות שנים, מה שמייקר מאוד את עלות הפוליסה ומקטין את הרווחים של חברות הביטוח.

יש לציין כי חברות משנה זרות שביטחו יחד עם החברות הישראליות את הפוליסות הספציפיות האלה הודיעו על סגירתן ונטישת השוק כבר לפני כמה חודשים מה שיכול להסביר את הסיבה למה חברות ישראליות מצטרפות להודעות על נטישת השוק.

ברור שאם יש לכם פוליסות קיימות, הן ימשיכו להיות מכובדות על ידי חברות הביטוח וכפי שהתחייבו בעת מכירת הפוליסה, אך מומלץ לפתוח עין בשנים הקרובות על הצעות מפתות של חברות הביטוח שלכם לפוליסות "טובות יותר" או מפתות במיוחד, והכל על מנת לגרום לכם לבטל את הפוליסה עם הסעיף שכיום הוא בעייתי מאוד לחברות הביטוח, פיצוי לכל החיים.

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

אולי יעניין אותך גם:

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל