דוד גלפרין | צילום: באדיבות המצלם

מיזוג משמעותי בענף הפרסום החרדי: חטיבת הפרסום של קבוצת ‘גיל’ מתמזגת עם המשרד הוותיק ‘תוצאות אפקטיביות’

עסקת מיזוג בענף הפרסום החרדי: משרד הפרסום הוותיק “תוצאות אפקטיביות” בבעלותו של שעיה איצקוביץ (גילוי נאות: כותב שורות אלה שימש כסמנכ”ל במשרד) מיזג לתוכו את פעילות הפרסום של “פרסום גיל” בבעלותו של דוד גלפרין.

עסקת המיזוג העבירה לטיפול “תוצאות אפקטיביות” את כל לקוחות אגף הפרסום של קבוצת “גיל”, שתחזור לעסוק למעשה בליבת עשייתה משכבר הימים, הדפסות והדבקות של פשקווילים ברחבי הארץ.

יש לציין כי 2 חטיבות נוספות שנפתחו ממש לאחרונה ועוסקות בדיגיטל, ימשיכו לעבוד תחת קבוצת ‘גיל’ והן אינן נכללות בעסקה הנוכחית.

לא פורסם מה יעלה בגורלם של העובדים של חטיבת הפרסום ב’גיל’, כמו גם האם ייערכו שינויים במצבת העובדים במשרד הפרסום “תוצאות אפקטיביות”.

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

אולי יעניין אותך גם:

הכתבה פורסמה לראשונה במהדורת 'בחזית הכלכלית' במייל. להרשמה:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

התחדשנו בעמוד פייסבוק

“אנא בכח”: ראש העיר בדואט עם פרחי הרא”ם

LIVE: תפילה היסטורית להנצל מהקורונה

מוישי רוזנברג מבקש: “וקבץ נדחינו”!

נוסטלג’יק! MBD, יידל ורדיגר ועמירן דביר

נגיף הקורונה: הקב”ה ציווה ונשמרתם

כל הגדולים במחרוזת אחת: סקולען!

אהר’לה סאמט באלבום: אוירא דארץ ישראל

“יעדער זינגט”: דודי קנופלר עם להיט פורימי

“קיימו וקיבלו”: רולי דיקמן מפתיע באידיש

תורה פארשטאנד: גרשי אורי ושרוליק קלצקין

“וישמיענו”: משה קאליש בלחן חדש

ניגון לעלוב: החדש של סאמט, דסקל ומלכות

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

תחזית מזג האוויר

סגירת תפריט

רגע לפני שאתה עוזב,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשם עכשיו ל'בחזית' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל