אנשי מקצוע, שימו לב: למעלה מ-75% מהאתרים לא מניבים תוצאות לבעלי העסקים • מנתוני הלמ"ס עולה כי כ-50% מהמגזר החרדי גולשים באינטרנט • אחוז גבוה מהנשים החרדיות רוכשות מוצרים דרך אתרים קמעונאיים ברשת 

יש לכם אתר לעסק שלכם? כל הכבוד עברתם שלב ראשון בדרך. אבל, וכאן האבל הגדול, זה רק השלב הראשון. אם תשארו בשלב הראשון תחוו את מה שרוב גדול של בעלי העסקים בישראל שבונים אתרים חווים – אכזבה. האתר לא מביא תנועה, לא מביא מכירות, וההשקעה נראית לא כדאית.

אז מה עושים? כמו בכל תחום פונים למקצוענים. לאלה שרכשו את הניסיון בקידום קמפיינים ומכירות בדיגיטל במגזר החרדי. אנשי המקצוע שקודם כל יעשו לכם סדר בראש בג'ונגל הדיגיטלי, יבנו לכם תכנית שיווק דיגיטלית תפורה למידות של העסק שלכם, תכנית אסטרטגית שתזניק את העסק שלכם במרחב הווירטואלי, תכנית שבנויה על המון הבנה וניסיון של העולם הדיגיטלי.

ישנה טעות נפוצה לפיה הפרסום בדיגיטל הוא העתקה של קמפיינים בעולם הישן של הפרינט. הטעות הזו עלתה להרבה אנשי עסקים בהרבה כסף שנשפך לפח על קמפיינים לא יעילים, באנרים שלא המירו ואתרים שלא הצדיקו את ההשקעה הכספית בהם.

לדיגיטל חוקים משלו וכללים משלו. ההתנהלות של כל בני האדם במרחב הווירטואלי שונה מהדרך שבה הם חווים את העסק והדבר נכון שבעתיים כשמדובר במגזר החרדי. תכנית שיווק באינטרנט יכולים לבנות רק מקצוענים. אתר טוב הוא נקודת ההתחלה, ואילו אתר מעוצב היטב שעבר אפיון נכון של קהל היעד הוא אתר מקצועי ואיכותי. כל הכבוד לכם שבניתם לעסק שלכם אתר מקצועי, לא כל בעל עסק יודע לפנות לבונה אתרים מקצועי שידע לבנות את האתר המתאים עבורו אתם עברתם את השלב הזה בהצלחה.

אבל, וכאן האבל הגדול, אתר הוא חלון ראווה שנועד למשוך את הקונים. אם חלון הראווה מכוסה אף אחד לא רואה את הסחורה שלכם, האתר לא ממיר, אין תנועה לאתר, והכסף שהשקעתם יורד לטמיון. לא חבל?!

לקביעת פגישה עם המקצוענים של 'סמארט קליק' ללא עלות:

בדיגיטל, רק אלה שמכירים את כלי הקידום החזקים יודעים לפצח מהו התוכן שמוכר ומהו התוכן שמבריח לקוחות, איזה משפט באתר שלכם יביא את הלקוחות שלכם לסגירה ואיזה חוסר הסבר יביא אותם לנטישה.

אחרי שהבנו שצריך אנשי מקצוע, אבל לא רק, כדי שקמפיין דיגיטלי יצליח, צריך אנשים שיאמינו בעסק או במוצר או בשירות שלכם. בקמפיין דיגיטלי המספרים נמצאים כל הזמן על המסך. רק אנשים שיאמינו בכם, שידעו איפה נקודות התורפה שיום שמח הוא יום שהלקוח מוצף בלידים, הם אלו שאתם יכולים לצעוד אתם במרחב הווירטואלי ולנצח.

מה שאתם צריכים לעסק שלכם הוא משרד שהאנשים שלו קמים בבוקר עם חיוך שיש לכם הרבה לידים ושוברים את הראש להבין מה הסיבה שפתאום יש תנועה נמוכה לאתר. מה שאתם צריכים זה את החבר'ה המקצועניים של סמארט-קליק שידעו להפוך את האתר שלכם מחלון ראווה שאיש לא רואה, למכונת מכירות משומנת שיודעת לעשות את העבודה.

רוצים לקבל את המדריך הדיגיטלי שלנו? לחצו כאן >>>

אתם בטח נתקלתם לא פעם במשפט האהוב אל אנשי הפרינט: 'אין חרדים בדיגיטל'. אז זהו, שיש, ובגדול. לא, לא אנחנו אמרנו את זה, אלא הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבודקת בין היתר את נתוני הגלישה והחשיפה של מגזרים בישראל לאינטרנט והיא כתבה בדו"ח שלה ש- 49% מהחרדים גולשים באינטרנט באופן רשמי. בפועל המספרים מראים על אחוזים גבוהים יותר של חשיפה לרשת.

לדברי משה לוינגר, מנכ"ל סמארט-קליק, "הניסיון שלנו במגזר החרדי מלמד שיש פלח שוק אדיר שלא ממוצה על ידי בעלי העסקים והחברות הבינוניות והגדולות. התפיסה השגויה שחרדים לא נמצאים באינטרנט מתנפצת אצלנו יום יום על המסכים. המספרים האדירים של קמפיינים באתרים החרדים ובערוצים נוספים שהגולש החרדי חשוף אליהם, מדברים בעד עצמם. הצוות המקצועי שלנו השכיל לפצח את התוכן שמדבר לגולש החרדי ואת הגישה שיש לפנות אליו והלקוחות המרוצים שלנו הם העדות הטובה ביותר שאנחנו עושים עבודה מקצועית".

אז הבנו שיש קהל צרכנים ברשת ויש אנשי מקצוע שיודעים לעשות את העבודה, מה שנשאר הוא לשבת על כוס קפה ולהתחיל לעבוד.

רוצים לבדוק את האתר שלכם ללא עלות לחצו כאן >>>

לקביעת פגישה עם המקצוענים של סמארט קליק ללא עלות וללא התחייבות >>>

אולי יעניין אותך גם:

לקביעת פגישה עם המקצוענים של 'סמארט קליק' ללא עלות:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל