לקראת חג הסוכות ניכרת בקרב בתי ישראל היערכות רבה. על אף שלא ברור האם נוכל לארח – מספיק שנחגוג את החג בצל המשפחה הגרעינית, יש צורך להתארגן על מקום מספיק מרווח ונוח לכולם, כל שכן אם יש מישהו מבני הבית בבידוד, שזקוק לחדר נפרד משלו.

 

שינה מהווה חלק בלתי נפרד מהתכנון שלנו. היכן כולם ישנו? הפתרון, הן לאירוח והן לבני המשפחה הגרעינית, נמצא אצל עמינח. כי כמה פעמים אפשר כבר לתת לאנשים לישון על מזרון מתנפח? עמינח מציעה לכם מגוון רחב של ספות איכותיות ויפות שנפתחות למיטות נוחות. היתרון של פתרונות האירוח של עמינח הוא כפול – מצד אחד פריט ריהוט שמשתלב נהדר בסלון או בחדר ומצד שני מיטה איכותית מבית עמינח שמבטיחה שגם האורחים שלכם וגם בני המשפחה, ייהנו משנת לילה טובה ונעימה.


הספות נפתחות למיטה עם המזרונים של עמינח, מספקים את התמיכה המקסימלית לגוף בזמן השינה ומנגנון הפתיחה והסגירה הוא פשוט ונח לתפעול. תוכלו לבחור את ספת המיטה שלכם מתוך מגוון רחב של עיצובים, בדים וצבעים.

 

לקראת חג הסוכות יש לכם הזדמנות נהדרת להתחדש במוצר איכותי שישפיע לטובה על כל שמחת החג וכמובן יישאר ללוות אתכם גם להמשך השנה. לכן חשוב לערוך חשיבה ולהבין איזו ספה תשרת אתכם לאורך השנה כולה. הספות נפתחות לאירוח של עמינח, מגיעות בשתי צורות פתיחה המשפיעות על אופי ספה מיטה ועליה סוג המזרון בו נעשה שימוש:


פתיחה לרוחב פירושה כי אורך הספה הוא רוחב המיטה. היתרון הגדול של ספה נפתחת למיטה הנפתחת לרוחב הוא שהיא קומפקטית ותופסת פחות מקום בצורת ספה (כשהיא סגורה). עם זאת ידרשו מעט יותר תמרונים בעת פתיחתה, לדוגמא הזזת השולחן או רהיט אחר על מנת לפנות מקום בקדמתה. ספות נפתחות לרוחב מגיעות עם מזרון גומי אוויר איכותי

בגלל דרך קיפול המזרון במצב ספה לא ניתן להשתמש במזרוני קפיצים. הקיפול והפתיחה החוזרים ונשנים של המזרון יפגמו בקפיצים, יעקמו אותם, ואיכות השינה תתפשר. לכן, במיוחד עבור פתרונות אירוח קומפקטיים עמינח ייצרה מזרוני גומי אוויר איכותיים המאפשרים קיפול.

 

פתיחה לאורך פירושה כי אורך הספה הוא אורך המיטה. ספה נפתחת למיטה הנפתחת לאורך תופסת יותר מקום במצב ספה, מכיוון שאורכה חייב להיות שווה לאורכו של המזרון (ואף יותר עם המשענות ידיים) אך במצב פתיחה היא כמעט ולא תופסת יותר מקום. ספות נפתחות לאורך מגיעות עם מזרון קפיצים איכותי ועמיד מבית עמינח. תלוי בספה עצמה, חלק מהמזרונים עם הקפיצים של עמינח ואחרים עם קפיצי פיזיקל, פיתוח של קינג קויל. המזרונים מגיעים עם שכבת ויסקוג׳ל המקבלת אתת מתאר הגוף בזמן השינה, מסייעת בפיזור לחצים אחיד על הגוף ומסייעת לשינה רגועה וללא הפרעות.

 

אז מהי ספת המיטה המושלמת עבורכם? בוחרים ללא היסוס בפתרונות השינה של עמינח ומבטיחים לבני הבית ולאורחים, חוויית שינה עם גב חזק לחג שמח ובריא.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

אולי יעניין אותך גם:

לפרטים נוספים השאירו פרטים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחדשנו בעמוד פייסבוק

מעוניין לפרסם בסמארט-מגזין?

שלח לנו פרטים ונחזור אליך בשמחה!

מתבישים לחייך?

אתם חייבים לקרוא
את זה!

מתביישים לחייך?
אתם חייבים לקרוא את זה!

רגע לפני שאתם עוזבים,

רצינו לעניין אותך ב-3 הכתבות החמות באתר

הרשמו עכשיו ל'סמארט מגזין' לקבלת החדשות החמות ישירות למייל